Badania laboratoryjne – z krwi i z moczu

W ramach świadczonych usług proponujemy wykonywanie drobnych badań laboratoryjnych (morfologii i badania ogólnego moczu) – najczęściej wykonywanych w ramach wizyt lekarskich związanych z prowadzeniem ciąży. Pozwoli to zwiększyć kompleksowość naszej oferty.

Badania laboratoryjne pozwalają na uzyskanie bardzo szczegółowego obrazu diagnostycznego. Jednymi z najczęściej wykonywanym są te z krwi i z moczu – analiza tych substancji dostarcza cennej wiedzy na temat stanu zdrowia różnych narządów, także tych związanych z układem rozrodczym.

Lekarz oprócz badania cytologicznego może skierować pacjentkę na badanie krwi i moczu. Dzięki temu może uzyskać kompleksowy obraz diagnostyczny niezbędny do wykrywania wielu schorzeń. W naszym gabinecie przeprowadzamy przede wszystkim morfologię krwi oraz badanie ogólne moczu. Służą one podstawowej kontroli stanu zdrowia. Gdy wykażą nieprawidłowości, należy wykonać bardziej szczegółową analizę.

Badania krwi i moczu

Takie badania stosuje się w diagnostyce niemal wszystkich układów ciała, zdrowie intymne nie stanowi tutaj wyjątku. Choroby narządów rodnych mogą dawać nietypowe objawy, a badanie w gabinecie nie zawsze pozwala na wykrycie przyczyn nieprawidłowości.

Aby badania laboratoryjne dawały wiarygodne wyniki, muszą być przeprowadzane w odpowiednich warunkach. Niezbędne jest dysponowanie zapleczem do przechowywania i analizy próbek. Nasza lecznica jest wyposażona w nowoczesny sprzęt, który pozwala na przeprowadzanie podstawowych badać diagnostycznych z krwi i moczu.

Jeśli chcesz zlecić takie badania, konsultant udzieli Ci wszelkich informacji na temat tego, jak się do nich przygotować i kiedy najlepiej je wykonać.